Būšu Tev līdzās, Tev topot par mammu


Labdien!

Esmu sertificēta dzemdību dūla un zīdīšanas konsultante. Fotografēju dzemdības un mammas ar mazuļiem pēcdzemdību periodā mājas vidē. Un vēl esmu juriste.

Šeit atradīsi informāciju par maniem pakalpojumiem. Te arī publicēšu savus rakstudarbus par un ap dūlošanu un fotografēšanu.

Gaidu ziņu no Tevis, ja Tev nepieciešams dūlas atbalsts vai vēlies iemūžināt savas dzemdības vai dzīvi ar mazuli fotogrāfijās. Dod ziņu arī tad, ja Tev ir kādi jautājumi vai pārdomas. Visu varam sarunāt :)

Es ticu, ka satiekas tie, kuriem jāsatiekas. Uz tikšanos!

Līga

Mani kontakti:

Telefons: 29197673

E-pasts: liga.liepa.kivilande@gmail.com

Esmu atrodama Facebook
(Līga Liepa-Kivilande)
un Instagram (@liga.liepa.kivilande) - pēdējā laikā gan pavisam reti.




svētdiena, 2017. gada 5. marts

Būt par dūlu

2017.gada žurnālā Mans Mazais publicēta mana sleja par to, kā tas ir - būt dūlai. Protams, tas ir vēl daudz kas vairāk nekā bija iespējams pateikt atļautajā apjomā. Būt dūlai - tā ir pozitīva atkarība, celšanās un steigšanās uz mašīnu nakts vidū ar priecīgu satraukumu. Intensīvi kopā pavadīts laiks ar sievieti un viņas ģimeni. Nenovērtējama dāvana piedzīvot mazuļa piedzimšanas brīdi, lai kāds tas arī būtu. Un vēl un vēl, un vēl... 
Neizbēgami tās ir arī atvadas - jo katrām dūlas un klientes attiecībām reiz pienāk gals. Dažreiz šīs attiecības atdzimst pēc kāda laika, kad ģimene dūlu meklē vēlreiz. Dažreiz šīs attiecības pārtop kādās citās attiecībās. Taču dažreiz tās beidzas pavisam - tas jāpieņem, tām jāpateicas un jāpalaiž.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru